2015. május 14., csütörtök

Oh,hogy még van blogom?

Nos,igen."Kissé" megfeledkeztem arról,hogy én egy bloggal rendelkezem,és esetleg néha valami életjelet kellene küldeni...Nem ígérek semmit ezzel kapcsolatban,lesz,ahogy lesz.

A februári versenyről még nem hoztam bejegyzést,szóval arról a rövid kis élménybeszámolómat ebben a bejegyzésben írnám le.
Hát,nem is tudom,hogy hogy kezdjek bele,nagyon rég volt már a verseny,nem sokra emlékszem belőle sajnos,de megpróbálom össszeszedni a emlékképeimet.
Hála Liliéknek,eljutottunk a versenyre,itt is köszönöm szépen a fuvart! ^^
Mikor megérkeztük Hódmezővásárhelyre,akkor már jópáran ott voltak. A lovarda(ahol a versenyt tartották) rendkívűl saras volt,hála az előtte lévő esős napoknak. Szegény cipőm nem úszta meg szárazon,meg lett viselve rendesen. Szerencsére viszonylag jókor érkeztünk oda,még eltudtuk gyorsan foglalni a lehető legjobb helyet.(közvetlen pálya mellett,tökéletes rálátás pályára,a székek,boxok is elfértek). Gyorsan meg is jelöltük a területünket egy lekááá-s "zászlóval".

2015. február : a lekááá elfoglalja Hódmezővásárhelyet (is) (oké,az agyamra ment a mai dupla töri :"D )

Mi indítottuk a versenyt Bukival,és legvégül mi is zártuk. :)
Buki nagyon kis ügyike volt,az edzéshiány ellenére is,igaz a kúszóval meggyűlt a bajunk,de a 2.-ra már belerázódtunk.
Helyezést nem értünk el,a kúszós megtagik miatt,de a Lekááá ennek ellenére is tarolt!
Váltóban is indultunk két csapatban,amiben az I. csapat 2. helyezést ért el!! ( épp hogy lecsúszva a főnyereményről...a zsákosról :'( ) a II. csaptunk meg ha jól emlékszem 4. vagy 5. helyezést ért el.
 Mindenki rendkívül ügyes volt,egyénibe is születtek dobogós helyezések,nem is egy! ;)
                                                            LEKÁÁÁ POWER

A 2. futamos videómra azóta is várok,de mostmár mindegy is,íme az 1. futamunk (a rengeteg kúszós bajjal :"D )


Jézuska,itt még volt rajta háj rendesen,de ebből szerintem jócskán sikerült leadni azóta. ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Márciusban ünnepeltem a 16. születésnapomat,amire kaptam egy rendkívül nagy és gyönyörű összecsukható ketrecet!! Még én is belefértem :"D



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ezeken kívül itthon azért haladgatunk,szlalom egyre szebb,zóna kezd berögzülni neki. Nagyon kis ügyi,de ebben a melegben hamarabb kifárad. De még régebben ástam egy kisebb 'mártózót' a kutyóknak,és imádják! Még Mazsika is belemerészkedett pár napja :"D

Eddig úgy néz ki,hogy most szombaton végre megyünk edzeni Petrához, holnap majd veszek 2 buszjegyet+ egy szájkosarat és megpróbálkozunk majd a buszozással. Ha meg nem jön össze,akkor max. gyalogolunk,ha jól néztem google mapson akkor úgy 5-8 km. De még arra is van esély,hogy bevisznek,és az lenne a legjobb :"D

Hamarosan hozok videót az itteni állapotokról(szalom stb...), jövőhéten szerintem majd felveszem,megvágom és fel is töltöm. Mivel aktuális videót is rendkívül rég hoztam...

1 megjegyzés:

  1. én emlékszem a versenyre, szóval saras helyett sz@rost olvastam XD
    ketrecet nem is mondtad, szupi :D

    VálaszTörlés